Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
Kitabı elime alıp bir solukta bitirdim ve anladım ki, İkinci Yeni şairlerimizden Cemal Süreya'ya çok erken veda etmişiz...Şu an yaşasaydı kim bilir, bize aşkı isyan'la daha nasıl bütünleştirecek,doğayı (güneşi,ırmağı,denizi...) aşkla daha nasıl harmanlayıp yüreğimize sunacak nice aşk kırıntılarından kendi payımıza düşeni alacaktık..