Emre Karakebap

Emre Karakebap
@ekarakebap
Dönüp baktığım zaman fazla birşey yaşamamış olsam bile zamanın hızla aktığını hissediyorum oysa ki çok şey yaşadığın zaman daha hızlı akmaz mı zaman?
Reklam
Şeriatta namaz beş vakittir, Hakikatte ise her nefestedir.
Sayfa 47
Hiçbir şey anlamıyorum, anlamak da istemiyorum. Olaylarda kalmak istiyorum. Anlamamaya karar vereli çok oluyor. Anlamak istersen olaydan sıyrılman gerekir, oysa ki ben sadece olayda kalmak istiyorum.
Sayfa 306 - Ivan
Mümkün Olan Sessizlik
Konuşmaya ne lüzum vardı? Bütün güzel laflardan ve hoş insanlardan sıkılan bu mahlukları, birbirlerinin sessiz mevcudiyeti, yorgunluk verecek kadar doyuruyordu.
Sayfa 146 - Yusuf-Muazzez
İnsan ve Duygular