Bu kitap gerçekten sıkılmadan tekrar tekrar okuyabileceğim bir kitap. Kitabı okurken kendimi o olayları sanki ben yaşıyormuşum gibi hissettim. O zamanın şartlarına göre Talat’ın Fitnat için yaptıkları çok güzel, insana okurken heyecan katıyor. Ama sonun güzel biteceğine okuru inandırıp kötü bitmesi biraz üzücü. Onun dışında mükemmel bir kitap. Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Açıkçası okurken biraz daraldım. Çünkü adanın başına gelecekler azda olsa tahmin ediliyordu. Başkanın gelmesiyle adanın karışacağı çok açık ortadaydı. Ama sonun öyle bitmesini beklemiyordum. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Kişisel hırsların doğaya zarar vermesi de konu ediniyor. Livaneli’nin sade bir dille yazıp okuru da sıkmaması başka bir güzel ayrıntı.