“Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.”
"Sevilen kimse güzeldir, fakat her güzel olanın ille de sevilmiş olması gerekmez. Güzellik, sevilir olabilmenin bir parçasıdır.Sevilmek asıldır, bir şey sevildiğinde elbette onda güzellik vardır."