"Böyle bir dünyaya çocuk doğurulur muydu? Acılar neden sürdürülsündü ki, ya da duyguları durmadan değişen, kaprislerinin, kibirlerinin elinde kâh şuraya kâh buraya savrulan bu şehvet düşkünü hayvanların soyu neden çoğaltılsındı ki?"
"Eğer yaşamımı geri alabilseydim, diye düşünür içi acıyarak, başka şeyler yapardım. Daha çok eğlenirdim. Bir yaşam boyu yazıp çizmek ne işime yaradı, işte elimde kalan bu."
"...toprağa en yakın yaşayan kadınlardır. Uzanıp dokunabildikleri insanlar arasında yaşayan, kadınlardır, yarayı hissedebilen, kan kokusunu duyabilen kadınlardır."