Bir uyanışın çağrısına gelen ayetler yığını doldurup duruyor defterlerimi.
Bir Yusuf'sun, ey kalbim.
Sen bir Zekeriyya.
Ben bir Yahya.
Zulümlere susan Rabbin ezeline ve ebedine giden yollara tuttum, okuduğum tüm kitapları.
Tüm yolculuklarımın en zifiri katresinden dökülüp durur adın.
Onulmaz bir bestenin umulmaz sokaklarına çıkaracağım yollarımı.
Yaşama değen bütün felaketlerin altında kalan umutsuz bir saksının kahverengi toprağına değ, taşıdığın en günah yerinle.
Ben İsa'yim. Çarmıha sen geril.
Yürüt zincirli ayaklarını en şerit yerinde Gazze'nin,en kimlik yerinde Mezopotamya'nın.
İçimin düştüğü yerlere basılmış ayak izleri dünya çocuklarının.
Yangınlar içinde dönüp dur,temizlen ey kalbim.
Sudan sana fayda yok,bildim.
Bir sesin yankısı gibiydi dört tarafına ayetler dizdiğin kitapların, Tanrım.
Ellerime dokunmaktan korktuğum vakitlerde duydum.
Göğsümde susan aşk,senin değil.
Kelamını dizdiğin defterlere eklendi kalbim.
Bağrıma incir ağaçları diken bir Rabia eli var.
Ellerime nergisler,yaseminler demeti..
Ne zaman sana dokunsam, Rabbim.
Kendini geri çekiyor ellerin.
Bilmem...
Ben bunca sustuklarının neresindenim?
-elamra