Elf

Mümkün olur mu çocuklarımızla barışmak ve belki anne babalarımızla da… Affederler mi çocuklarımız bizi, biz affettik mi kendimizden öncekileri…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendine şefkat duyma konusunda eksik olan kişiler çoğunlukla kendilerine başkalarına davrandıkları gibi davranamazlar.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Kendini sevmeyen, başkasını yürekten sevemez, kendine sabrı olmayan, çocuğuna sabır gösteremez, kendi hatasına tahammül edemeyen, başkalarının hatasını hoş göremez…
Sayfa 163·Kitabı okudu
Nitekim bilim insanları insanın yaşadığı ilk travmanın doğum olduğunu söylerler. Sıcak, güvenli, açlığın ve susuzluğun olmadığı anne karnından soğuk, güvensiz, açlık, tuvalet, uyku gibi pek çok biyolojik ihtiyacın ve sevilmek, sayılmak, değer görmek gibi birçok psikolojik ihtiyacın ıstırabını yaşayacağımız bir dünyaya doğuyor olmak küçük bir bebek için travmatik bir durumdur hakikaten.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Ama bu kadar acımasız, bu kadar sevgisiz, bu kadar hoyrat bir dünyada hiçbir şey olmamış gibi yaşayamazdım.
Sayfa 502·Kitabı okudu