📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yayı gererken hak ettiğim yol uzundu. Şimdi ise oku fırlatırken büyük riskler aldığımı ve elimden geleni ardına koymadığımı vicdanımda hissediyorum" diyebilmelidir.
Tatil kitabı olarak 'Okçu'nun Yolu"nu seçtim. 'Martin Eden" bana hediye olduğu için kıyamadım. Tatilde kitaplar ıslanıyor falan, başına iş gelsin istemiyorum. Martin evde ve hala hikayeyi çok merak ediyorum...