İsmin olmasaydı, doğduğun aile olmasaydı, okuduğun okullar olmasaydı... Kısacası, dünlerin olmasaydı, tüm bunlar hafızandan çekip çıkarılsaydı, sen kim olurdun?
Memnun etmen gereken bir ailen olmadığında, dün hayalini kurduğun yarın dünden bugüne ulaşmadığında, belirlenmiş tüm hedefler ve senden beklenen her şey hatta kendinden beklediklerin bile şu anda ortadan kalktığında sen kim olurdun?
Ulaşman gereken yarını bırak, bir sonraki saniye olmasaydı, tam şu anda, sen kim olurdun?