📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçenlerde "Bilinmeyen bir kadının mektubu" üzerine konuştuk edebiyatçımızla.Kadının hastalıklı düşünceleri var dedi.Çok sevmiş dedim, sağlıklı düşünemiyor dedi.Ama çok sevmiş hocam dedim."Sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmek zorunda mı Elif " diye noktalandı o acı sohbet...
Yanıt veremedim
Elma diğerlerinin yanında seçenek bile değilken o sevgiyi de haketmemişti çünkü...