"... Buraya kadar, insanın gelișebilmesi ve var olabilmesi için ötekine olan ihtiyacının ruhsal ve biyolojik temellerinden bahsetmeye çalıștım. Bu anlatılanlar ilișkinin olumlu yanlarına vurgu yapıyor daha çok. Oysaki hayat 'insanın acısını insan alır' șeklinde akmıyor her zaman, hatta belki çoğu zaman..."