Ne var ki bu satırları zaten sadece kendim için yazacaktım ve kendime bile tam açıklayamadığım bir şeyleri başkaları için anlaşılır kılmak gibi bir niyetim hiç yoktu.
“Ya sen?” diye sordu usulca.
“Sen nesin?”
Düşündüm;bana daha önce hiç böyle bir soru sormamışlardı,ama dondurucu soğukta,karşımda bu kızla revakların altında dururken yalnızca tek doğru cevap var gibiydi.
“Ben senimim,”dedim.