elfyll

elfyll
@elfyll
Hem her şey insanın kendi elinde hem de insan yalnız korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor... Bu artık yadsınamaz bir gerçek bir belirt.İlginç bir şey acaba insanlar en çok neyden korkarlar ? Atacakları yeni bir adımdan kendi söyleyecekleri yeni bir sözden heralde...
Sayfa 2
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Önseziler tuhaf! Sempati ve işaretler gibi; Ve üçü bir araya gelip kaynaştığında, insanlığın henüz çözemediği bir sır oluşur. Hayatımda önsezilere hiç gülmedim çünkü tuhaf önsezilerim de vardı. Sempatilerin var olduğuna inanıyorum, ölümlülerin zihinlerini karıştırıyorlar (örneğin, birbirlerinden uzak, uzun süredir tanışmamış, birbirine tamamen yabancı akrabalar, yabancılaşmalarına rağmen köken birliğini hissettiklerinde ). Ve bildiğimiz kadarıyla alametler, Doğa'nın insana sempatisi de olabilir.
Sayfa 321·Kitabı okudu
Edebiyat
Gözlerini dört açıp bakarsan , bütün imgelerde kendi imgeni göreceksin Ve kulak verip dinlersen, bütün sesler içerisinde kendi sesini duyacaksın
Başka bir insanın hakikati , onun sana açıkladığı şeyde değil , açıklayamadığı şeydedir. Bu yüzden onu anlamak istersen söylediğine değil söylemediğine kulak ver