Kirişi gererken,çalgısını çalan bir müzisyen gibi ol.Müzikte zaman ,mekândan daha önemlidir;Bir çizgi üstüne dizilmiş notalar,bakan için hiçbir anlama gelmeyebilir,ancak nota okumayı bilen biri ,o notalar silsilesini ahenkli seslere dönüştürebilir.
Kimi insanın yüreği karanlık ,kiminin ki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi !Dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru...
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?
Düpedüz,sarıl bana dedikten sonra ,sarılmanın ne anlamı kalır !