Yine bir Iskender Pala klasigi .Bu sanirim en muhtesem kitabiydi.Olaylar karmasık gelebilir ama yazar bu kadar karakteri oyle celiskisiz bir bicimde sunmuski kendinizi hikayenin icinde bulup karakterlerden birine burunuyorsunuz adeta .Lale devrinin en muhtesem donemi ve sonunda gelen felaketleri konu alan bu harika romani okumanizi kesinlikle tavsiye ederim.
nsanin icini ısıtan bir dostluk hikayesi. Okurken herkesin kendinden bir parça bulacağına inanıyorum. Yalın bir o kadar da duygu yüklü bir hikaye. Ben okurken biraz duygusal bağladım :) Belki de günümüzde artık böyle dostlukların kalmaması kitabın yarattığı etkiyi artırıyor. Bu kötü dünyadan biraz uzaklaşıp soluklanmak istiyorsanız okuyun derim .