buglem

buglem
@eliffbugelm
when skapova(m) said "olan oldu ama niye olur gibi oldu bu anlamadım" i really felt like that
Bir Kâbusa Uyanmak bitirdim... inceleme yazmayacağım çok kısa düşüncelerimi anlatayım güzeldi ya şu son dört günümü güzel kılan bir seri oldu açıkçası ben öneririm eğlenceliydi komikti ama aynı zamanda da hüzünlendirdi verdiği mesajları beğendim değindiği konu güzeldi baymadı tadında bırakıldı eğer güzel bir romantik kurgu okumak isterseniz öneririm ama içinde bir romantik kurgudan daha fazlasını bulacaksınız 🥹💓
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

buglem

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.·
30 saatte okudu
·
2025 34. kitabı
R. Ayça Kavraz
8/10 · 516 okunma
arkadaşlar kâbus serisinin 3. kitabı olacak mı çünkü son 30 sayfam falan var ve burdan bir son elde edebileceğimizi sanmıyorum ben pek
1000Kitap
"Yanında olmamı istediğin kadar yanındayım. Biliyorsun, değil mi?"
Sayfa 178·Kitabı okudu
Alıntı
bu hatalara bir ilave daha yapmak istiyorum Hümeyra'yı ilk tanıdığımızda gri kıvırcık kısa saçları olduğunu öğrenmiştik ama az önce okuduğum sahnede siyah saçları ensesinde bir topuza hapsolmuş diyor yani saç rengi değişebilir elbette ama burada sanki hep siyahmış gibi yazılmış ve Ekin ve Miray isimlerinin karıştırıldığı iki sahne daha okudum
1000Kitap

buglem

@eliffbugelm
·
şu anda Bir Kâbusa Uyanmak okuyorum ve bir eleştiride bulunmak istiyorum kitapta bazı hatalar var mesela az önce "Ekin" yerine "Miray" ismi kullanılmış, bir kaç sayfa önce Bade odasına girip koltuğa oturduğunu söyledikten bir paragraf sonra odaya girince kendini bir çuval gibi sandalyesine bıraktığını söyledi bu tarz hatalar kitapta biraz sık karşıma çıkmaya başladı bahsetmek istedim kitabın yazımı kadar editoryal süreci de itinayla yürütülmeli diye düşünüyorum bu tarz hatalar benim çok hoşuma gitmiyor maalesef
1000Kitap