📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ilk madde yapıldı ikinci maddeye başlanmadı bile ama bugün temizlik yaptığım, yemek yaptığım (sanki sofra kurdum bir pilav yaptım gurura bak), dışarı çıktığım ve şuanda da maç izlediğim için kendimi affediyorum Dönüşüm'ü de yarın okurum artık
günün hedefleriiii
🦋 İvan İlyiç'in Ölümü başlamak ve bitirmek
🦋 Dönüşüm başlamak ve bitirmek
bu kadar hedefliyorum son dönemlerde yazmaya da okumaya da mecalim yoktu ama bu ikisi ince kitaplar ve akıcı oldukları söylendi bana o yüzden bunları okumak istiyorum
selam Sonsuzluk Öldüğünde okuyanları bu iletinin yorumlarına davet ediyorum eleştirileriniz, teorilerileriniz, önerileriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz aklınıza takılan bir yer olabilir veya merak ettiğiniz bir yer okumayanlar hesabımda hikayeler kısmından bulabilir sizin geri dönüşlerinizle gelişebileceğimi düşünüyorum bir de bayadır bölüm gelmiyor bunun için üzgünüm ufak bir writing slump yaşıyorum ama geçecek inşallah yakın zamanda 6. bölüm gelecek
İvan İlyiç'in Ölümü bitti 9/10 verdim herkese öneririm çünkü hayata, hayatınızı nasıl geçirmeniz gerektiğine ve ölüme olan bakış açınızı değiştirebilecek bir kitap incecik 83 sayfalık bir kitap olmasına rağmen 83 sayfaya bircok duygu sığdırılmış beğendim ama okurken ne post-it ledim ne de alıntı not aldım belki üşenmezsem gün içinde kitabı karıştırıp bir kaç alıntı eklerim bilmiyorum böylece günün ilk kitabı bitmiş oldu