Mavi Gece,
Yoruma nasıl başlasam bilemiyorum.
Emir'in,Gece astım krizi geçirirken nasıl üzüldüğü,Gece ve babasının yaşadığı evi babası ölünce satan şeref yoksunu bir üvey baba olması, Yeraltında Gece'nin Emir için endişelenmesi, Emir'in ettiği evlilik teklifi, kızlarının isimlerinin Ela olması, Emir kızını küçük Arda'dan kıskanması, çok güzeldi. Başlarda Gece'nin çektiği yalnızlık, annesi ile olan kavgaları, babasının ölümü Gece için çok zordu. Gece'nin çektiği bu zorlukları gerçekten hissettim. Ben okurken çok etkilendim ve beğendim. Daha değinmediğim bir sürü güzel olaylar var. Okumanızı mutlaka öneririm.
-Yalnızlığım, bana sımsıkı sarılmasıyla bin bir parçaya ayrılıyordu.
-Onun için endişeleniyordum. Tıpkı onun, nefes alamadığımda benim için endişelendiği gibi...