Elif R. Bakaç

Elif R. Bakaç
@elifrabiabakac
İnsan hayatı, başkalarının yaptığı hataların ağırlığını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve yaşamak karşılığında kendine çıkan faturayı ödüyordu. İşin acıklı yanı şuydu ki insan tek bir hata için bir sürü ödeme yapmak zorunda kalıyordu. İnsanla olan alışverişlerinde Kader alacak defterini hiç kapamıyordu.
Elif R. Bakaç
ben de yeni bitirdim çoook iyiydi 🥹
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Akılla bir konuşmam oldu dün gece; Sana soracaklarım var,dedim; Sen ki her bilginin temelisin Yaşamaktan bezdim,ne yapsam? Birkaç yıl daha katlan,dedi. Nedir;dedim bu yaşamak? Bir düş,dedi;birkaç görüntü. Evi barkı olmak nedir? dedim; Biraz keyfetmek için Yıllar yılı dert çekmek,dedi. Bu zorbalar ne biçim adamlar?dedim; Kurt,köpek,çakal makal,dedi. Ne dersin bu adamlara, dedim; Yükseksizler,kafasızlar,soysuzlar,dedi. Benim bu deli gönlüm,dedim; Ne zaman akıllanacak? Biraz daha kulağı burkulunca, dedi. Hayyamın bu sözlerine ne dersin,dedim; Dizmiş alt alta sözleri, Hoşbeş etmiş derim,dedi.
Sayfa 196·Kitabı okudu
Alıntı
Elif R. Bakaç
youtu.be/Y9aRpcMm_sI