sadece ismini duyarak başladığım bir kitapken üzerimde bu kadar etki bırakacağını hiç düşünmezdim. okudugum her kitapta bazı hataların geri dönülemez olduğunu düşünmüştüm, bu kitabı okurken ise kugui için bunu düşünemedim. yaşadığı onlarca acının üzerine yaptığı hatalar yüzünden diyip geçmek içimden gelmedi.
bilmiyorum. bende derin etkiler bıraktı. bunun nedeninin kitabın gerçek bir döneme ışık tutmasıda olabilir. uzun bir süre ağlayacağımı düşünmüyorum artık.
okuyup, anlaşılmalı…