Her birimizin en önemli varoluş sebebi,olmaya geldiğimizi olmak ve yaşama o özgün ifademizi sunmak. ‘Ne yapacağım’ diye çözmeye çalışmak ile değil, ‘Kim olmayı deneyimlemek istiyorum’u belirleyerek ilerlemek için buradayız.Her seçimle kendimizin bir üst versiyonunu yaşama sunmak için.Hepimiz potansiyel yetilerle yüklü araçlarda, o yetileri ifade ederek yaşamda var olmak için buradayız.
Yaşamınla ilgili bir şey yapacaksın tabii ama yaşam neydi,hatırla.Yaşam dediğin,her bir an Mina.Bunu idrak etmen,bunun dank etmesi çok önemli.Her bir nefes ile oluşan an.Her an seçim yapacaksın tabii yaşamınla ilgili.Neyi seçeceksin? Her an kim olacağını seçeceksin.Yaşam zaten her an oluyor.Peki sen kim oluyorsun?
Yeter ki aracımızın direksiyonunu gideceğimiz yön ile ilgili hiçbir şey bilmeyen zihnimize vermeyelim.