Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hani paylaşıyorlar ya "çocuklar ölüyor"
Ölümün çok olduğu yer mi kıymete biniyor?
Bir canın öldürülmesi gayet tuhafken
Bunda haklı haksız arayacak kadar mı durum değişiyor
Bu durumda rahatım, söyleyebilirim
İki tarafta da insan ölüyor
Dünya çapında insan öldürülüyor
Öldüreneyse suçlu suçsuz gözüyle bakıyoruz, insanlar değişmiyor
Pekala ben haksızım, sıra bana da gelir o halde
Boykotlar başarısız, sıra bize de gelecek o halde
Savaş zamanı, " ben size yardım ettim" diye gezersiniz herhalde
En sevdiğim renk beyaz artık, bunu söylüyorum
Kıskançlığı bırak, henüz yaşıyorum
Çocuk değilim artık, haksızlığa uğruyorum
Çocuk değilim ki artık, neden savunmuyorum
Herkesin bir hayali olurmuş ya hani
Bazılarının evliliktir: beyaz ve zarif
Benim beyazım bu değil, bir başkaldırı
Benim beyazım senin adına bir saldırı
Haklarımı savunacak birine ihtiyaç mı duyacağım bir de ?
Hadi ordan, güneş henüz o kadar karanlık değil!
Kendi kendime yeteceğim ve de başkalarına
Hayat sadece bir erkek değil!