"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir."
Delifişek, Şeker Portakalı'ndan sonra serinin en etkilendiğim kitabı oldu. Belki de şu an bulunduğum yaşları anlattığından, ben de aynı kaygıları duyduğumdan Zeze ile daha fazla empati kurabildim. Kitabın kötü olan tek yani kısa olması ve çabucak bitmesiydi. Zeze'nin hayat yolculuğuna eşlik edebildiğim için çok mutluyum, benim için her zaman özel bir seri olarak kalacak.
DelifişekJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 202133,7bin okunma