Hani olur ya bazen, anlatamazsın. Anlatırsın, anlaşılamazsın. Böyle karmakarışık, darmadağınık.. Bazen dile getiremezsin hislerini, hissettiklerini. Anlamlandıramamak zor gelir, ağır gelir. Bir nedeni var ama..
Özdemir Asaf.. Nasıl güzel yazmış.. Nasıl tercüme olmuş.. Okurken yaşanmışlıkları görmek, kendinden bir şeyler görmek.. Her sayfada daha da heyecanlanmak..