Belki derinde, taa derinde.
Sen benim yerimde
Ben senin yerinde
Unutulmuş olabiliriz;
Birbirimizi uyandırsak..
Desek birbirimize
Haydi kalk
Gidelim yerlerimize;
Belki birbirimizi bulabiliriz.
Hani olur ya bazen, anlatamazsın. Anlatırsın, anlaşılamazsın. Böyle karmakarışık, darmadağınık.. Bazen dile getiremezsin hislerini, hissettiklerini. Anlamlandıramamak zor gelir, ağır gelir. Bir nedeni var ama..
Özdemir Asaf.. Nasıl güzel yazmış.. Nasıl tercüme olmuş.. Okurken yaşanmışlıkları görmek, kendinden bir şeyler görmek.. Her sayfada daha da heyecanlanmak..
Benim mezarımda ölü yok;
Hep yaşanmış olanlar var..
Anılarımda bir yer
Dinmeksizin acıyor,
Günbegün,
Bundan.
Güldüğümü görenler
Bana bakıyor,
Görüyorum..
Ağlasan geçer,
Biliyorum..
Ağlanmıyor.