📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O hâlde azizim" dedi sözünü keserek, "bu mantığa göre buçuk insan da yoktur, yarım yani!"
"Doğru, yarım insan yoktur, gelişmemiş insan vardır!"
"Haklısın, o da sıfır sayılır zaten!"
"Eceldir bir!.. Nice yürük küheylanlar yolda kalırken nice topal atlar menzile varır; biri hasta yatağında ölmez de diğeri başucunda can verir! 'Gelimli gidimli dünya. Son ucu ölümlü dünya' işte. İnsan ona göre yaşamalı."