Biz saygıyı sadece belirli insanlara hasrediyoruz.
Sadece bizden daha güçlü gördüğümüz kişi veya kurumlara saygı gösteriyoruz. Bizimle eşit
statüde bulunmayan insanların ihtiyaçlarına
saygı duymuyoruz. Çıkarları bizimle aynı
olmayan, bizden farklı düşünen, bizden farklı
giyinen, niye bizden farklı olduğunu
anlayamadığımız insanlara saygı göstermiyoruz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız," diye konuşmaya başladım, "bana kalırsa bu doğru bir bakış açısı değil. Tanrı'nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkartacak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımzı gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur."