Biz saygıyı sadece belirli insanlara hasrediyoruz.
Sadece bizden daha güçlü gördüğümüz kişi veya kurumlara saygı gösteriyoruz. Bizimle eşit
statüde bulunmayan insanların ihtiyaçlarına
saygı duymuyoruz. Çıkarları bizimle aynı
olmayan, bizden farklı düşünen, bizden farklı
giyinen, niye bizden farklı olduğunu
anlayamadığımız insanlara saygı göstermiyoruz.