Cemile

Bazıları görmek inanmaktır der.Ben sana inanmanın görmek olduğunu söylüyorum.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarının sizi kendiniz gibi görmelerini beklemeyin. Çünkü onlar da kendi acıları içinden sizi görüyor.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Bana çaresizlik içinde seslendiğinizde,ben yine oradayım ama umutsuzluğunuz sizi kör ettiği için beni göremezsiniz
Sayfa 73·Kitabı okudu
Kaçtığın şeye yeniden,ta başından başlarsın.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Acaba biz,dünyamızdaki özgürlüğün bitişini izleyen martılar mıydık?