elul

elul
@ellluuuulll
Gerçekler her zaman güzel olmayabilir. Bazen ne kadar az şey bilirsen, o kadar iyidir.
Reklam
Şu dünyada tümüyle tanıyacağın biri yoktur... Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekte tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz.
'Ölümün mevsimi sonbahardır, hatta düpedüz eylüldür ve ölüm bazen eylül kokar.'

elul

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2023 7. kitabı
Agatha Christie
7.6/10 · 11,5bin okunma

elul

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
3 günde okudu
·
2023 6. kitabı
Ahmet Ümit
7.5/10 · 15,1bin okunma