Elmas

@elmasdvc·
·
sabitlendi
Bugün de hergün gibi. Niçin uyandım?.. Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrı beni kendimden korusun.
Zorla, istemeye istemeye yaptığım her şey dokunur bana; seve seve ,iştahla yaptığım hiçbir şeyden zarar görmem.
Benim hastalığım,hastalıkların en kötüsü,en azılısı,en ağrılısı,en belalısı,en süreklisidir.
Çünkü nefret ettiğimiz şey yüreğimizde yeri olan bir şeydir.