Ayrıca, onun dostluğunun en iyi yanlarından biri de, karşısındakinin düşüncelerini tamamen görmezden gelerek,kaynayan bir coşkuyla (belki de,coşku,insanın karşısındaki durumunu görmezden gelmektir) gün boyu ipe sapa gelmez şeylerden bahsetmeyi sürdürmesi,bu sayede,birlikte gezerken rahatsız edici bir sessizliğe gömülme tehlikesi yaşatmamasıydı.
"Hiçbiri senin suçun değil,"dedim. "Hem de hiçbiri. Diğer insanların yaptıklarından sen sorumlu olamazsın. Bu ister iyi olsun ister kötü. Herkes kendini kurtaracağını düşündüğü seçimleri yapıyor sadece."