Estella: "Madde olarak bir yüreğim var, elbette." dedi. "Yani kurşunla, bıçakla vurulabilecek bir kalbim var. Çarpışıyla beni yaşatan bir kalbim var. Bir gün gelip o durunca ben de öleceğim. Ama, anlıyorsunuz ne demek istediğimi. Hiçbir sıcaklık yok benim içimde. Ne bir yumuşaklık ne bir anlayış... Acıma, sevgi saçmalıklarından hiçbiri yok bende."
"Ne de olsa siz öyle acayip bir evde büyüyüp yetişmediniz. Küçücük, çaresiz bir çocukken bu insanların yüzünüze gülerek kuyunuzu kazdıklarını görmediniz. Yoksa sizin de gözünüz açılır, yüreğiniz katılaşırdı."