Sıla

Vladimir: [durup] Formda değiliz, hadi biraz derin derin nefes alalım. Estragon: Nefes almaktan bıktım. Vladimir: Haklısın.
Felsefe-Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vladimir: Demek mutsuz olup olmadığını bilmiyorsun? Çocuk: Hayır Efendim. Vladimir: Desene senin halin de benimki kadar kötü.
1000k
Vladimir: İsa! İsa'nın ne alakası var bunla? Kendini İsa'yla karşılaştırmayacaksın herhalde! Estragon: Bütün hayatım boyunca kendimi onunla karşılaştırdım ben.
Din
Estragon: Bir gün daha harcandı. Vladimir: Henüz bitmedi. Estragon: Ne olursa olsun, bence bitti, harcandı.
Felsefe
Estragon: Neye mutlu olacakmışım? Vladimir: Yine benimle birlikte olduğuna. Estragon: Öyle mi dersin? Vladimir: Doğru olmasa da öyle söyle. Estragon: Ne söyleyecektim? Vladimir: "Mutluyum" de. Estragon: Mutluyum. Vladimir: Ben de. Estragon: Ben de. Vladimir: Mutluyuz. Estragon: Mutluyuz.
Edebiyat