Vladimir: İsa! İsa'nın ne alakası var bunla? Kendini İsa'yla karşılaştırmayacaksın herhalde!
Estragon: Bütün hayatım boyunca kendimi onunla karşılaştırdım ben.
Estragon: Neye mutlu olacakmışım?
Vladimir: Yine benimle birlikte olduğuna.
Estragon: Öyle mi dersin?
Vladimir: Doğru olmasa da öyle söyle.
Estragon: Ne söyleyecektim?
Vladimir: "Mutluyum" de.
Estragon: Mutluyum.
Vladimir: Ben de.
Estragon: Ben de.
Vladimir: Mutluyuz.
Estragon: Mutluyuz.