“Fazla gururlu olmaktan korkuyorum ve her gece Tanrıya gururumun hepsini değilse de büyük bir kısmını alması için dua ediyorum.”
Alıntı
Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. Ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur.
Sayfa 102·Kitabı okuyor
Reklam
Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa, ikimizinki de aynı.
Sayfa 100·Kitabı okuyor
Kendini aşık sanan insan profili
Ayağının bastığı yeri, onu saran havayı, dokunduğu her şeyi, söylediği her sözü seviyorum. Her halini, her davranışını, baştan aşağı her şeyini, her şeyini seviyorum, işte bu kadar."
Sayfa 97 - Can Yayınları
Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar.
Sayfa 71
Alışkanlık denen şeyin zevklerimizi, düşüncelerimizi, bu kadar etkilemesi ne tuhaf...
Sayfa 20
Reklam
Reklam