Umudumu kaybettim !! DEĞİŞMEZLER
Halk TV ekranlarında Emin Çapa Teknofesti kast ederek PANAYIR diyor. Bunların dünü de aynı bugünü de. Yarın değişirler mi Allah bilir. Ama Allah var, ellerinden geleni en iyi şekilde yapıyorlar. Kendi komplekslerinden mi kaynaklanıyor, yoksa bu ülkeye bir aidiyet hissi ile bağlı değiller mi bilemem, ama bu küçümseme, aşağılama dürtüsü hep var bunlarda. (İnek) Şaban, Recep (İvedik) derken, bakalım sıra Ramazana ne zaman gelecek. Müslüman ve Türklerin değerlerini algıyla yermeye hep çalıştılar, çalışıyorlar, kısmen de başardılar. TOGG yerli milli değil, Teknofest panayır ve neler neler.. Teknofeste gitmek zorunda değilsin, Antalya'da Bira Festivaline gidersin olur biter.. Dilerim daha nice yıllar, asırlar bu hazımsızlığınız sürecek..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu ülke Emin Çapa'nın değerini tam olarak ne zaman anlayacak????
1K
içine akıl ve bilim sokamadığımız her şey değersiz.
Emin Çapa
Akıl ve bilimle beraber, vicdanı olan canlılar olmamız lazım.(Emin Çapa )
Geleceğin dünyası için …
İçine akıl ve bilim koyamadığımız her şey değersizleşir .(Emin Çapa)