‘Onları öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu. Onlara da size davrandığım gibi davranmış olurum. Asıl o zaman kötülük etmiş olurum size.’
“ Bizler ufacık şeylerden rahatsız olmaya hazırız. Mutlu günlerimiz pek azken dertli günlerimiz pek fazla. Tanrı’nın bize bağışladığı güzellikleri görebilsek, kötülüklerle baş ederken daha güçlü oluruz. “
“ Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlayamıyorum, çünkü onu yalnız ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum ; ondan başka da bir şeyim yok zaten! “