Kitap benim için çok sürükleyiciydi. Kitabın sonlarına doğru Hüseyin'e kızmaya başladım. Çünkü ölen arkadaşının tamamen aynı duygularını alması beni kızdırdı. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan...
Kitabı beğendim fakat kitap okumaya başladığım ilk kitaplardan olduğu için beni o yüzden sıktı. Fakat genel olarak iyi bir kitap. Eğer sağlıkla ilgili bir şeyler öğrenmek isterseniz Peyami Safa sizin için bir ilaç gibidir.