Güzel ve kaliteli bir polisiye. Katilin kendini sanatcilastirdigi ve Dexter hayranlarının bayilacagi, yazarın bir çok başka kitabını okumaya iten icgudulerimi harekete geçiren roman. Başarılıydı.
Uzun zaman önce okuduğum, konusu ve kurgusu başarılı olan, ancak gelişmenin gereğinden fazla uzatıldığı ve sonucun koşar adım gitmesinden rahatsizlik duyduğum bir eser olduğunu anımsıyorum. Hatta yazarda bunu farketmiş olmalı ki bitti derken bitirmeyip birdaha bölüm açmış kitabın içine.