"Çok sevgili CeCe,
Asla unutma ki güneş senin tebessümünle doğuyor ve batıyor. En azından benim için öyle. Sen, bu gezegende tapılmaya değer tek şeysin.
Sevgiler, Edward"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Celia'nın arkasındaki diğer kadınlara baktım. Kendimi onun dışındaki kadınlardan biriyle hayal ettim. Ama hayatım boyunca herkesi 'Celia' ve 'Celia değil' diye ikiye bölmüştüm. Bir diyaloğa girdiğimi düşündüğüm diğer bütün kadınlar da alınlarına 'Celia değil' damgası yerdi muhtemelen. Eğer kariyerimi ve her şeyimi bir kadını sevdiğim için riske atacaksam, o kadın Celia olacaktı."
"Seni öyle çok seviyorum ki kimi zaman aldığın o çılgınca hayran mektuplarına bakıyorum ve 'Eh, evet, doğru, ben de onun kirpiklerini toplamak istiyorum' derken buluyorum kendimi."
"Çünkü Harry vardı. Çok uzun zamandır ilk kez bir ailem var gibi hissetmiştim.
Birileri yanına gelip de, 'Tamam, artık kendini bırakabilirsin. Ben seni tutarım,' diyene kadar ne kadar hızlı koştuğunu, ne kadar çok çalıştığını, ne kadar bitkin düştüğünü fark etmiyor insan.
Kendimi bıraktım.
Ve Harry beni yakaladı."