emika

emika
@emlka
Ne vakit bir yaşamak düşünsem, sus deyip adınla başlıyorum.
“insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.”
Sayfa 32·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“kızmak veya gücenebilmek için mutlaka biraz anlamak lazımdır.”
“Keşke sadece tembellik yüzünden hiçbir şey yapamasaydım. O zaman kendime ne büyük saygı duyardım. Tembellikte olsa belirli bir özelliğe sahibim, buna eminim diye kendime saygı duyardım.”

emika

, bir kitap okudu
10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
2025 6. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma
“Suskunluk, huzur içeriyor. Sakinlik, dinginlik. Yaşam düğmesinin sesini kısmak gibi. Sessizlik ise düğmeyi kapatmak. Kesmek. Tamamen durdurmak.”
Sayfa 364·Kitabı okudu