Gözlüklerimi sevmiyorum.Gözlüklerimi taktığımda yüzümde ifade diye bir şey kalmıyor. Gözlük, yüzde ortaya çıkan duygu,romantizm,güzellik,öfke,zayıflık, masumiyet,hüzün gibi birçok şeye ket vuruyor. Ayrıca gözle iletişim kurma işini de absürt bir şekilde imkansızlaştırıyor.