''Bir şeyden kaçacaksanız çocuklar, yılandan, akrepten kaçmayın da kendi nefsinizden kaçın, içinizde ki hırslardan, kinlerden, öfkelerden kaçın. Nihayet bu gelincik te şu akrep te size nefsiniz kadar zarar veremez. ,,
Bu umut, bu heves, bu direniş, bu yaşama sevdası,
Bu denize koşan hayatlar..
Gözlerim,dediklerimin hiç birine aldırmadan içinde ne kadar yaş varsa döküyor.
Ben yolda ağlamaktan utanırım biliyor musun..?