sel

sel
@emotional
ölüm toplasa da çiçekleri çiçekte tohum biter mi..
ingilizce öğretmeni
56 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

sel

, bir kitap okudu
10/10
·84 syf.··
Beğendi
·
2020 57. kitabı
Reklam
kabuk
9/10
·173 syf.··
Beğendi
·
2020 56. kitabı
"Su ol yeniden ak hayata!" Bu romanı en iyi anlatan cümlelerden biri. Kabuk değiştirmek, bir durumdan bir üst konuma geçmek zordur. Bu romanda bir ailenin kabuk değiştirmesinin izini sürecek ve bu izi takip ederkende bir bilmeceyi çözer gibi akıcı yazılmış, sürükleyici bir romanın içinde yolculuğa çıkacaksınız.3 farklı kadından hikayeyi okuyup hikayenin sonunu kendiniz yazacaksınız. İyi kotarılmış bir roman "Kabuk"...
Edebiyat
KabukZeynep Kaçar · Sel Yayıncılık · 20181,644 okunma
Sabahattin Ali
2 Nisan 1948.Sosyalist ve öğretmen Sabahattin Ali tam da bu kimliğinden dolayı faili belli bir cinayetin kurbanı. Yine tam da bu kimliğinden dolayı hala okuduğumuz o halkını anlatan hikaye ve romanları yazmış bir muhteşem kalem. İsa Balcı nın "ve bazılarımız geleceği ömürleriyle yazacaklar." sözündeki o bazılarından.."Korkuluk" olmayan aydınlardan. İyi ki doğdun ve İyi ki yazdın Sabahattin Ali...
Edebiyat
Canımı Yakma
10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 54. kitabı
Canımızı Yakmayınız!!!! Hani okuyup, dinleyip unuttuğumuz o kadın, çocuk cinayetleri var ya işte tanıdığımız birçok yazar öyküleriyle bu vahşeti anlatıkları öyküleri biraraya getimişler. Onlar artık konuşamıyorlar ya çığlıkları olmuşlar bu kıyımın kurbanlarının. Sesleri yok, dilleri yok. Çünkü öldürüldüler. Fırat'ın sularında boğulan Gönül, Urfa'nın orta yerinde bıçak darbeleriyle öldürülen kız çocuğu Sevgi ve daha niceleri. Bizim öykülerini bile duymaktan sakındığımız niceleri, belki de alıştırıldığımız, iki yüzlü ahlak anlayışımızla yorumladığımız daha nicelerinin öyküleri var. Okurken canınız acıyor, bazen bilmek istemediklerinize tanık olmak zorunda kalıyorsunuz. Kimler yok ki bu kitapta... Ayşe Kulin, Adnan Özyalçınar, Feyza Hepçilingirler, Jale Sancak, Zeynep Altıok... ve bir çok usta kalem. Her öykü ses olmuş, sesleri olmuş. Kalbiniz kanaya kanaya okumalısınız. Bu yara hala kanıyor çünkü. Belki bir çığlık olur.. Yoksa okumak çığlık olmayacaksa neye yarar?
Edebiyat
Canımı Yakma!Kolektif · Kırmızı Kedi Yayınları · 201617 okunma