Emre D....

Emre D....
Elveda Güzel(?) Vatanım !!!
Hatta birçokları için fikir ve kanaat sahibi olmak yalnız lüzumsuz ve manasız değil , aynı zamanda tehlikeli ve ayıp bir şey, muayyen fikirleri olan, yani kendisine düşünmek için bir kafa verilmiş olduğunu unutmayan bir adama cemiyetin sükûnetine bomba koymaya gelmiş bir anarşist nazarıyla bakıyorlar.
Reklam

Emre D....

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2020 154. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 7,8bin okunma
‘Gözlerini merakla doldur,’ dedi, ‘ve sanki on saniye sonra ölecekmişsin gibi yaşa. Dünyayı gör.
İnanıyorum ki herkes ruhunun tapınağında yalnızdır ve yalnız olmalı, yalnız bırakılmalıdır. Bırakın herkesin içindeki bu mabet dokunulmamış, lekelenmemiş olarak kalsın. Bırakın insanlar istedikleri elleri, istedikleri sevgi ve şiddetle sıksınlar. İnsanların mukaddes mabetlerinin kutsal eşiğinden içeri, onlara rağmen adım atmayın...

Emre D....

, bir kitap okudu
7/10
·80 syf.·
2020 153. kitabı
Ayn Rand
8.4/10 · 1.957 okunma
Reklam