emre akbuğa

emre akbuğa
@emreakbuga

emre akbuğa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2022 12. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
şimdi tanrı’yı seviyorum: sevmiyorum insanları. tamamlanmamış bir şeydir insan benim gözümde. insanları sevmek mahvederdi beni.
Hayat ve İnsan
sabahları doğan güneş güzel bir günü vaat ettiğinde, “işte yine insanların birbirlerine zehir edebileceği bir nimeti bağışlıyor gökyüzü!” diye haykırmaktan kendimi alamıyorum.
Sayfa 90·Kitabı okudu
böyle mi olmalıydı: insanın mutluluğu, aynı zamanda kederinin kaynağı mı olmalıydı?
Sayfa 69·Kitabı okudu
ah, yüreğim dolup taşmıştı ve birbirimizi anlamadan ayrıldık; zaten bu dünyada kimse kimseyi öyle kolay kolay anlayamıyor ki!
Sayfa 68·Kitabı okudu