emre akbuğa

emre akbuğa
@emreakbuga
beterin beteri var diyenlere inanmıyorum istesek cenneti kurtarabiliriz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
var mı dünyada günah işlemeyen, söyle; yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle; bana kötü deyip kötülük edeceksen, yüce tanrı, ne farkın kalır benden, söyle.

emre akbuğa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2022 7. kitabı
Nazım Hikmet Ran
8.5/10 · 27,9bin okunma
ben senden önce ölmek isterim. gidenin arkasından gelen gideni bulacak mi zannediyorsun? ben zannetmiyorum bunu. iyisi mi, beni yaktırırsın, odanda ocağın üstüne korsun içinde bir kavanozun. kavanoz camdan olsun, şeffaf, beyaz camdan olsun ki içinde beni görebilesin fedakârlığımı anlıyorsun : vazgeçtim toprak olmaktan, vazgeçtim çiçek olmaktan senin yanında kalabilmek için. ve toz oluyorum yaşıyorum yanında senin. sonra, sen de ölünce kavanozuma gelirsin. ve orada beraber yatarız külümün içinde külün ta ki bir savruk gelin yahut vefasız bir torun bizi ordan atana kadar…