İlk okuduğum kitaplardan biridir, daha lise başlarında edebiyat hocamın kitaplara olan merakımı keşfettiğinde, okumam gereken kitaplardan birisi olduğunu kanısına varmıştı. (İlk okuduğum kitap Oğuz Atay Tutunamayanlardı onuda sözlüden geçmek için okumuştum ve kitaplara olan sevgim böyle başlamıştı) gelgit zaman Sabahattin Ali’yle tanıştım bütün romanlarını öykülerini şiirlerini okumuştum. Ama bu kitap hep bende farklı kaldı, çünkü her okuduğumda farklı farklı anlamlar çıkardığım, ve ilk defa okuyormuş heyecanıyla beni alıp götürüyordu, günümüzde popüler bir kitap olduğunun farkındayım ama bu kitap popüler olmaktan da çok farklı bir kitap diye düşünüyorum ben, mutlaka okunması gereken, ve hayatınıza farklı açılarla bakmanızı sağlayacak olan bir kitaptır.
- Vakit ayırıp okuyan herkese çok teşekkür ederim saygılarımla...