to be or not to be

to be or not to be
@emrecigimilik
•20
Bence, gerçekten büyük insanlar, dünyada büyük acılar çekmek zorundadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Beni dinle dostum, senin kafanda düzgün olmayan bir şeyler dönüyor. Sanki ruhun ele geçirilmiş gibi ordan oraya koşuyorsun”
Sayfa 9
"Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?"
"Sakın ola hiçbir şey için üzülme ama bol bol kız, öfkelen, dövüş, savaş, küfret ama üzülme. İnsanı üzüntü çürütür."