📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İkinci kitabım. Her sayfası heyecan macera. Kitap okumayı sevdiren kitaplardan biri olmustur. Lise dönemi genclere tavsıye edilir ...m..m...lllllllllllll
SefillerVictor Hugo · Kum Saati Yayınları · 0105,5bin okunma
Gayet güzel beğendim. İslamiyet in doğuşunda ki olayları hind bint utbe etrafında kavrayabılıyorsunuz. Biraz emevi hayranlığı sezdim fakat ifrat ve ifrat olmaksızın mutedil bir biçimde olaylar yansıtılmış
Kitap başlarda sıkıcı geldi fakat bir süre sonra sürükleyici ve heyecanlı olmaya başladı. 4 bölümden oluşuyor. 3 . Bölümden sonra boş muhabbetlere giriyor en azından benim kitaptan istediğim şeyler değil. Tarih istiyorum ben. Semerkant diye bir muhabbet yok sadece başlarda